sobota, 30. avgust 2014

Na svet je prijokal...

... Anej ;) Izbrala sem nežno moder papir, ki ga krasijo balončki in zvezdice. 



Naročnica se je odločila za voščilnico, ki pa je velika 20 x 18 cm.


Voščilnico sem delala na podoben način kot voščilnice knjigice, zato sem ji dodala bel satenast trak.


Dodala sem tudi leseno ščipalko, ki simbolizira obešanje novorojenčkovih pleničk iz blaga. Zgornji rob pa krasi čudovit trak s cofki. 


Krog, ki ga krasi štorklja z novorojenčkom, je narejen v obliki žepka. V žepku se skriva tagec z napisom: 
dobrodošel mali Anej



Zelo rada imam, ko se na izdelku prepletata papir in furnir. In tako je vrtna ograjica narejena iz furnirja, ki sem jo rahlo osenčila.


In še oblikovana notranjost z denarnim žepkom in posvetilom.


Stran z žepkom krasijo dojenčkova stopala - iz majnega koraka nastane velik korak. Uporabila sem MD šablonico LR0305.


Izdelek sem zaključila z nežno pesmico Naj boža te roka...



Izziv:
Mavelu - Avgust / Okroglo Uporabila sem trak s cofki, polperlice, papirnate vrtnice, robni luknjač MS
Chocolate, Coffee & Cards - # 71. Bingo I used: Die Cut, Bow and Color Blue


Crafts 4 eternity - # 191. Tic Tac Toe I used: a Punch, the colour Blue, some Die cuts


















22 komentarjev:

  1. Zelo lepa, nežna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jana this is so sweet and beautiful.

    Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

    Greetings Karin DT Coördinator




    OdgovoriIzbriši
  3. Ojej, letos pa je veliko malčkov, ki jokajo. Me prav veseli, da bodo malo popravili nataliteto pri nas . Na čestitki je pa vse tisto, kar rabijo majhni. Krasna je. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa in domiselna voščilnica je nastala
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. stunning card, love the design
    thanks for playing with us at crafty sentiments
    hugs
    céline

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo voščilnico si izdelala za malega Aneja. Štorklja je čisto pravi motiv za dobrodošlico malčku :-). Izbrala si krasen papir in vsi dodatki zelo lepo pašejo skupaj. Najlepši pa je nežen čipkasti rob. :-) Občudujem natančno izdelavo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Iii, cotkana je zelo, tisti trak zgoraj z bunkicami ji da pravo mehkobo, ki se takim voščilnicam zelo podajo.
    Prejemniki je bodo govotovo zelo veseli, pikico na i si dodala še s to krasno pesnitvijo znotraj.
    P.S. Sem opazila, da sem zamudila tvojo objavo v juliju za rojstni dan, torej malce z zamudo, pa vseeno: vse vse dobro tudi z moje strani, LP:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tanja hvala za voščilo <3 in sem tudi že zvedela, da so bili prejemniki navdušeni nad posebno voščilnico, ki je bila izdelana prav za njihovega biserčka. Vesela sem, da lahko ljudi razveseljujem s svojimi izdelki ;)))

      Izbriši
  8. ahhh so cute! Totally love the great distress look you have done!

    Thanks for joining us in our Blooms challenge at Digi Choosday Crafting Vicky (DT) I have a giveaway you need to check it out at 600 followers giveaway

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivna i nježna čestitka. Vrlo lijepi detalji i motiv.
    LP,Martina

    OdgovoriIzbriši
  10. Ahhh very sweet, lovely paper choice and the stork is soo cute,
    thanks for joining at Loves Rubberstamps, please join our Sunday hop too
    http://blankinacreations.blogspot.it/2014/08/saturated-canary-copic-italia-loves.html
    Hugs Blankina

    OdgovoriIzbriši
  11. Beautiful baby card!
    Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    OdgovoriIzbriši
  12. Pri prvi fotki mi ni bilo jasno, kaj "štrli" izza glavnega motiva :) Super ideja za tag in čudovito narejena voščilnica.
    Ob pesmi pa se mi je kar milo storilo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Jana ti si genij v ustvarjanju otroških voščilnic :)! Voščilnica je zadetek v polnno z vsemi potrebnimi detajli, ki so premišljeni v nulo - všečkam na polno in čestitke še za eno nagradico :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oj Jerneja...hvala za prelep komentar in čestitke ;))) Tudi mene so presenetili na Scrapbook Stamp Society!!!!

      Izbriši
  14. Čudovita je, nežna in polna detajlov...res lepo!

    OdgovoriIzbriši
  15. Thanks for playing with us at C.R.A.F.T. Challenge this week!
    Monica - DT

    OdgovoriIzbriši
  16. Such a sweet card. I love the layout. Thank you for joining us at Penny's Challenges.

    Emily T.
    DT Member

    OdgovoriIzbriši
  17. Great card with a very cute image, Thanks for playing along at Loves Rubberstamps.

    NIkki

    OdgovoriIzbriši
  18. Zelo lepa in nežna je :-))
    Lepo si jo sestavila!

    OdgovoriIzbriši
  19. Jana nastala je zelo simpatična voščilnica za malčka. Zelo mi je všeč nežna barvna kombinacija v rjavo modri:) hvala ker se igraš z nami na našem mesečem izzivu na Mavelu.com. Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  20. Fabulous card Thanks for playing Tic Tac Toe with us at Crafts 4 Eternity this week. Hugs x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana