četrtek, 17. april 2014

Vabilo za poroko

Čeprav sva z možem skupaj polnoletnih 18 let, bo letos 5.maja - 7 let poroke. To je bil eden izmed mojih najlepših dni. Verjetno tudi zato, ker sta bila prisotna sin Andraž in hči Katarina. In seveda na Matijo ne smem pozabiti, ki je bil takrat star 6 mesecev. Odločila sva se, da združiva krst Matije in poroko. In želela sva majhno poroko - 20 ljudi.

    

Počasi, a vztrajno se bližajo tisti topli, prijetni meseci - meseci ljubezni, porok...ko izrečeš večni DA. V mojem ustvarjalnem vrtu pa že nastajajo prva poročna vabila.


Naj bo vodilo skozi to poročno objavo prelepa misel, ki sva jo dobila v dar na najin poročni dan:

"Da skupaj boste ostali celo v tihem božjem spominu.
Toda naj bo v vašem sožitju dovolj prostora
in naj med vami zaplešejo vetrovi neba.


Ljubite drug drugega, toda iz ljubezni ne delajte spon;
naj med obalami vaših duš raje valuje morje.
Napolnite čašo drugega, toda ne pijte iz iste čaše.


Delite si kruh, toda ne jejte od istega hleba.
Pojte in plešite skupaj in veselite se, toda vsak naj ostane sam,
podobno kot je vsaka struna na lutnji sama, pa vendar skupaj
odzvanjajo isti napev.


Podarite si srca, toda ne izročite jih drug drugemu v posest.
Kajti le roka življenja zmore zaobseči vaša srca.
In bodite skupaj, pa le ne pretesno:
kajti vsaksebi stoje stebri v svetišču
in hrast in cipresa ne moreta rasti v senci drug drugega.

(Kahlil Gibran)

Ker me je libanonsko-ameriški esejist, romanopisec, pesnik in slikar  s to pesmijo tako navdušil, sem si kmalu na knjižnjih policah sposodila njegovo pesniško zbirko Prerok. Toplo vam jo priporočam, kajti o njegovih besedah  boste  še dolgo razmišljali. Osebno mi je všeč: ..."in hrast in cipresa ne moreta rasti v senci drug drugega..."

Izziv:









30 komentarjev:

  1. Iii, obe sva majski :) Ja, Prerok je tudi zame knjiga, po kateri segam vedno znova in znova, pa se ga nikoli ne naveličam. Je večen.
    Tako kot ljubezen.
    Zelo lepo, nežno vabilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Helena :)...Prerok se je moje dušice zelo dotaknil :) :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Še ena, ki je majska - 17.maja bo 28 let, kar sem poročena. Tako hitro je minilo, ob petih otrocih, sploh ne vem KDAJ??? Jaz pa še mlada in frkotna (hi hi hi).
    Voščilnica - vabilo pa čudovita. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito vabilo, Jana in hvala, ker si se nam pridružila na izzivu CRAFT-alnice!
    Tiste zgornje fotke so pa tako lepe, nežne, ..... radi se imejte :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo hvala Andreja :)...in seveda enako :)

    OdgovoriIzbriši
  6. loving the yellow hun and thank you for sharing with us at CFTH x

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si tole zapisala. Lepa popotnica ob poroki. Vabila so mi zelo všeč. Hvala, kler deliš z nami svoje najlepše spomine :-) Tudi mi smo bili vsi štirje na najini poroki, ampak je od takrat minilo že skoraj 25 let... :-) Uf, le kam so šla ta leta!

    OdgovoriIzbriši
  8. Saj ne vem, kje naj začnem ... Bom kar na začetku, pri vaših slikicah :) Krasni ste, srečni ... Meni se zdi tako lepo, če so na poroki prisotni tudi otroci, verjamem, da imaš nepozabne spomine na ta dan. Vabila so pa prelepa! Všeč mi je pas, ki si ga pustila vmes med vijugicami, pa kombinacija bele in zlate ... Čudovite misli za zraven. Zelo lepa objava v celoti.

    OdgovoriIzbriši
  9. lovely card and thanks for sharing with us at crafty catz this week

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivne pozivnice. Baš su lijepe slike sa vjenčanja, preslatki ste svi skupa.Uživajte i volite se i dalje. Sretno.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  11. Cestitke za obletnico in zelim vam se mnogo krasnih skupnih let. Te misli pa so res lepe in dajo mislit. Tudi vabilo je zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  12. a lovely card, thank you for joining us at Crafty Catz
    Tilly

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako lep poklon ljubezni in prekrasno vabilo.
    Lepe praznične dni tudi tebi in tvojim Jana
    hvala za lepe želje
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  14. Na slikah ste res krasni :). Tudi tvoja vabila so mi zelo všeč; tako barvno kot tudi oblika. Lp, Tina

    OdgovoriIzbriši
  15. Čestitke za obletnico! Janja, to je pa tako lepa objava - sem se kar zamislila... Tole knjigo moram najti v naši knjižnici. Vabila pa so tako lepa, elegantna, preprosta pa hkrati bogata... - mi zmanjka izrazov za pohvalo :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovite fotografije Jana, prav tako tvoje kreativne umetnine! Hvala ti za čudovite komentarje na mojem blogu!! Tudi jaz želim tebi in vsem tvojim najdražjim lepe praznike....
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  17. Prekrasna vabila si naredila.
    Čestitam ob skorajšnji obletnici poroke.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 106. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovita vabila :-)
    Lepe praznike tebi in tvojim domačim :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  19. Čestitke ob obletnici poroke. Prerok je bila tudi moja stalnica vrsto let, res seže daleč, všeč mi je tudi tista o otrocih.
    Zelo lepi ste na fotografijah:)
    Vabila si enkratno zasnovala, izbrala lepe kombinacije tehnik in oblik, barv.
    Pa čestitke za zmago na zadnjem izzivu craftalnice. Zasluženo:), LP.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tanja hvala za čudovit komentar. Tudi tvoje objave zelo rada berem - imam kaj za razmišljat :)

      Izbriši
  20. Čestitke in vabilo je prekrasno, nežno, rumena je pa tako lai tako meni ljuba :-)

    OdgovoriIzbriši
  21. Loving your texture, not to mention the gorgeous color combo and those butterflies are stunning. Thank you for sharing your incredible inspiration with us this week at 4 Crafty Chicks Sentiment Only Challenge

    Tamie DT

    OdgovoriIzbriši
  22. Your project is awesome with so many wonderful details! Thank you for playing with us in the 4 Crafty Chicks "Sentiment Only" challenge this week!
    Hugs,
    Leslie, GDT
    Love To Scrap!
    Love To Scrap! Challenge Blog

    OdgovoriIzbriši
  23. What a pretty card you have made. It fits the Bearly Mine Challenge this month well of “Spring”. Thank you for taking part and best wishes in the draw. Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team Leader)

    OdgovoriIzbriši
  24. Zelo lepe slike in čudovito vabilo si nam pokazala. Poročni dan je res eden lepših in nepozabnih dni v življenju.
    Hvala, da si z nami v Craft-alnici; Lili

    OdgovoriIzbriši
  25. Prtekrasno! Leptiri su mi super. :)
    Ako si zainteresirana, na svom blogu imam mali bombončić!
    LP, Sanja

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana